1maj 2011 Mkt som hänt...

Var ska man börja....först å främst min underbara dotter har denna månad fyllt 1 år!!! Gaalet!! Hon har nu i dagarna börjat gå flera steg å börjar bli mkt stabil liten tjej. Hon säger titta där hela tiden och pekar på allt. Hon babblar å babblar och bara hon vet vad hon säger :)  Leo min lilla prins har blivit riktigt stor. Han har fått sin första två hjuliga cykel med stödhjul och är riktigt glad och stolt över den. Han klättrar numera upp på lekstugetaket på förskolan och enligt dem så är man stor då. Gissa vem som är stolt han bara lyser. 

Har även under detta år fått mig en storasyster!!! Helt galet och en obeskrivlig känsla. Det är sjukt hur lika å synkade två människor kan vara. Tänk att under alla mina barndomsår, tonnårs år ,å lite vuxenliv har hela tiden lunkat på med en syster högt uppe i Sverige. Det sjukaste av allt är att jag inte är i chock som dem flesta nog skulle vara. Hur konstigt det än låter så har jag hela tiden levt med en känsla som jag inte kunnat sätta ord på. Har tänkt flera gånger om man hade en syster i samma ålder och så har man haft det!!! Sjukt , kul och allt på samma gång. När jag var liten drömmde jag alltid att få vara tvilling och att själv få tvillingar och vad har hänt med mitt liv???!!! Det har typ besannats. Nog att syrran å jag är halvsyrra men det skiljer dock bara två månader. Sen väntade jag tvillingar men tyvär miste en livet i magen men min käre starke prins Leo kom ut alldeles frisk och fin men vi alla saknar kära Liam i himlen.  Finns så mkt att berätta men det spar vi till en annan gång.... hehe fortsättning följer.  

Idag har vi spenderat dagen på Gudö med kära vänner. Härligt att komma från denna håla en stund :)

see ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0