Nelli snart 10 månader

ok jag vet jag suuuger på att blogga har inte sktivit sen i somras men jag har väl helt enkelt tagit en pause :) Nelli har nu blivit 9 MÅNADER!!!!!! GAAALET!!! hon ligger just nu på mitt bröst och snusar gott :)  Vi har just nu förkylningsvirus som spökar i familjen och jag å Nelli har nog drabbats värst denna gång. Men Leo är den som vi behövt åkt in med för några veckor sen då han först fick öroninflammation sen ett härligt falskt krupp anfall en natt.... detvar mindre spännande shit va rädd jag blev. Lät som om han inte fick luft och skulle dö. Vi blev tillsagda att åka in till astrid lindgren men vi behövde i princip bara åka dit och vända. Han fick någon medicin och nu i efterhand förstår jag att det inte var något farligt och att man inte kan kvävas av fals krupp. Innan har jag bara hört talas om det men aldrig fattat vad det är. NU vet jag....

Har ångest hela tiden att jag ska börja jobba i höst jag har verkligen ingen motivation för det just nu vlll bara vara hemma med mina barn men känslan kanske ändrar sig.
Usch trött är jag nu så jag får se om jag återkommer inom kort.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0