Löördag idag!!

Den här dagen har känts lång även fast jag har spenderat den ensam med mina underbara barn. Vi har hittat på allt möjligt man kan göra inne en regnig dag. Nelli har mest sovit så det är jag och Leo som lekt med lego, tågbanor, bilar, ritat, sett på tv och busat mm...  vi fick besök mitt på dagen av min farmor å min bror. Dem köpte med sig lunch.  R har jobbat hela dagen och kom precis hem. Imorgon vankas 30 års kalas, det är en av mina bästa vänner och nu även släkting som fyller år. Det här året har jag många kompisar som fyller 30 det är min års "kull " Det är även många som gifter sig i år, pappa gifte sig i mars sen är det 3 bröllop till som är antågande. Farmor fyllde 70 här om veckan och Pappas fru fyllde 50 år. Så detta är verkligen ett fest år.

Nu skriker duschen på mig har inte varit där på ett tag fan va lätt det är att glömma sig själv när barnen tar nästan all tid. Men det är det värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0