29/5 Lööördag

Jaha så har 10 dagar gått....  Det har minst sagt varit en dramatisk vecka. R har varit dålig och är fortfarande inte bra jag övertalade honom att åka in till akuten i onsdags och där blev han kvar över natten. Det visade sig vara inflammation i magen.  Dem hittade inget annat som kunde vara farligt. Tack å lov.

Idag avr vi en sväng i Sollentuna centrum å mötte lite släkt på en fika. Leo fick ett utbrott när vi satt där som hette duga. Just nu stört grinar han nästan för allt om man säger till honom och ger sig inte. Grymt frustrerande men det är bara att vara konsekvent och lirka med honom. Nelli sköte sig prima idag när vi var iväg men destu aktivare nu men det är bara mysigt. Så länge hon snusar gott på nätterna så får hon skrika bäst hon vill på dagarna.

Igår va vi ute rätt mkt och leo lekte med grannbarnen. Ett tag var det 8 barn här ute på gatan och det kändes som om jag fick en flashback från när jag var liten och var ute och lekte. Jag är ett radhusbarn. Älskar när jag tänker tillbaka på alla härliga sommarkvällar när man bara sprang runt och lekte med alla som bodde i närheten.

Tv time..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0