19/5

Hmm jag e visst ingen bra bloggare men men, här kommer ett litet inlägg...
Nelli har hunnit bli 5 hela veckor herreguuu.. hon växer med stormsteg och spelar helt klart i sin brors liga. Hon väger nu runt 5 kg så det ska bli spännande att se hur mkt hon väger nästa gång. Leo gick ju upp ca 1,2 kg på 2 veckor när han var bebis.
Ikväll va R inte hemma när barnen skulle läggas och självklart så hade jag två skrikiga barn så det tog ett tag innan Leo somnade men efter 2 timmar (puh) så somnade han äntligen motvilligt. Då kunde jag fokusera på nästa skrikiga barn tyvär tror jag att hon stundtals lider av magknip därav detta olidliga skrik som gör att jag inte får lämna eller lägga ner henne en endaste minut. Men väl nere så somnade hon gott på mitt bröst och jag lyckades lägga ner henne och än sover hon. Barn är allt söta när dem sover ;)   hihi ibland får man säga så. Jag fullkomligt ÄLSKAR mina barn mer än allt annat så tro inget annat.   Nu måste jag gå å duscha är tok svettig efter denna dag och kväll. Härligt sommar väder har det varit och jag och Nelli har varit och köpt en ny pool till Leo och Nelli med tak över. Så nu har dem något att bada i när värmen är här för att stanna.

Sov gott alla glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0