8kg ....

Ställde mig på vågen idag för att kolla hur mkt jag har kvar att gå ner, hmm iallafall 8 kg kvar att gå ner då är ja nere på min inskrivningsvikt. Fick hem en tröja idag som jag hade beställt den var jättefin på och finare ska det bli när magen försvinner mer....   Hmm jag vet jag ska ta det lugnt och det gör jag men det ska bli skönt sen när man kan gå raska långpromenader och börja träna lite än är det för tidigt att börja.

Leo sover just nu som en stock men han är numera lite svår sövd. Han ska absolut ha med sig några bilar i sängen (istället för mkjuka gosedjur) och verkar ha lite svårt att slappna av. Nelli ligger här brevid oss i soffan ihop kurad hon är verkligen underbar. Älskar mina barn över allt annat. R har varit pappaledig idag med mig och Nelli han ska ta 5 fredagar i rad nu vilket är jätte skönt. Så idag gick vi en sväng till min pappa och käkade lunch han bjöd på grillad korv med bröd äkta pappa mat hehe. Jag passade även på att sola i hans solarium vilket var helt underbart. Sen gick jag och R tillsammans och hämtade Leo på dagis vilket han uppskattade mkt. Det har varit en härlig dag.

Imorgon ska vi besöka en 4H gård med några vänner och ha en mysdag till.

Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0